FAQ

Orders

 

Μπορώ να αλλάξω / ακυρώσω την παραγγελία μου;

Για να διασφαλίσουμε την έγκαιρη παράδοση, ετοιμάζουμε και αποστέλλουμε την παραγγελία σας εντός ωρών από την επιβεβαίωση της, επομένως μπορούμε να αλλάξουμε την παραγγελία σας μόνο μετά την πρώτη ώρα τοποθέτησής της είτε επικοινωνώντας μαζί μας μέσω email στη διεύθυνση help@thewonderroom.gr ή μέσω τηλεφώνου (εργάσιμες ώρες) στο 210-6748418.

 

Ποιες είναι οι μέθοδοι πληρωμής;

Δεχόμαστε πληρωμές με κάρτα: Visa, Mastercard και American Express μέσω της εφαρμογής Viva Wallet.

Με αντικαταβολή:

Για παραγγελίες εντός Ελλάδας μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά κατά την παράδοση της παραγγελία σας με επιπλέον χρέωση 2 ευρώ.

 

Αποστολή

 

Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από το κατάστημα σας;

Φυσικά! Πριν από την ολοκλήρωση της αγοράς, μπορείτε να επιλέξετε την δωρεάν επιλογή να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημά μας (Λυκούργου 8, Νέο Ψυχικό)

Στέλνετε εκτός Ελλάδας;

 Φυσικά! Τα υπέροχα προϊόντα μας μπορούν να σας βρουν παντού! Στέλνουμε σε όλο τον κόσμο με τη βοήθεια της DHL, τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται ανάλογα με την τοποθεσία σας κατά την ολοκλήρωση της αγοράς!

Ποιο είναι το κόστος αποστολής;

Στην περιοχή της Αττικής, προσφέρουμε παράδοση την ίδια ημέρα με επιπλέον χρέωση 15 ευρώ εάν κάνετε την παραγγελία σας πριν από τις 12:00 μ.μ.!  

Επικοινωνήστε μαζί μας στο help@thewonderroom.gr εάν επιθυμείτε να κανονίσετε τo same day deliveryservice.

 

Παραγγελίες εντός Ελλάδας (μέσω ACS courier)

Η χρέωση αποστολής για παραγγελίες υπολογίζεται κατά τη διάρκεια της ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας σύμφωνα με την περιοχή αποστολής. 

Παραγγελίες για την υπόλοιπη Ευρώπη (μέσω DHL courier)

Για παραγγελίες που αποστέλλονται εντός Ευρώπης, τα πακέτα αποστέλλονται είτε με την υπηρεσία DHL Express Worldwide (αεροπορικώς) και το κόστος υπολογίζεται σύμφωνα με την χώρα αποστολής.

Παραγγελίες εκτός Ευρώπης (μέσω DHL courier)

Για τον υπόλοιπο κόσμο η αποστολή γίνεται με DHL Economy Select με κόστος 35 ευρώ.

 

Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης;

Όλες οι παραγγελίες παραλαμβάνονται και αποστέλλονται από Δευτέρα έως Παρασκευή. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσα στο Σαββατοκύριακο ή τις αργίες θα εκτελούνται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Για κάθε παραγγελία που πραγματοποιείται πριν από τις 13:00, Δευτέρα έως Παρασκευή, αποστέλλουμε την παραγγελία σας την ίδια ημέρα. Η ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας σας εξαρτάται από τη διεύθυνση αποστολής και την εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Πώς μπορώ να κάνω επιστροφή;

Έχετε περίοδο δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας για να επιστρέψετε τα προϊόντα που παραγγείλατε.

Για να επιστρέψετε ένα προϊόν πρέπει να μας στείλετε email στο help@thewonderroom.gr

Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους συσκευασία με ετικέτες και τυχόν αξεσουάρ σε άριστη κατάσταση για μεταπώληση. Δεν πρέπει να έχουν φορεθεί, πλυθεί ή να έχουν με οποιονδήποτε τρόπο υποστεί ζημιά.

Τα έξοδα επιστροφής είναι αποκλειστική ευθύνη του πελάτη. Ωστόσο, τα έξοδα για τη νέα παραγγελία σας καλύπτονται από το The Wonder Room.

 

Μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα στο φυσικό σας κατάστημα;

Φυσικά μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα στο φυσικό μας κατάστημα, υπό την προϋπόθεση ότι θα γίνει εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας, το προϊόν και η συσκευασία του είναι ανέπαφα και έχετε το  παραστατικό που λάβατε με την παραγγελία σας.

Σε αυτήν την περίπτωση μπορείτε να ανταλλάξετε το προϊόν σας με άλλο προϊόν ή να λάβετε ένα κουπόνι πίστωσης που εξαργυρώνεται στο κατάστημα εντός των επόμενων 6 μηνών.

 

Τι πρέπει να κάνω εάν λάβω κατεστραμμένα προϊόντα;

Όλα τα προϊόντα συσκευάζονται προσεκτικά και αποστέλλονται σε άριστη κατάσταση. Ωστόσο, εάν λάβετε ένα κατεστραμμένο προϊόν ή το προϊόν δεν είναι αυτό που παραγγείλατε, επικοινωνήστε μαζί μας στο help@thewonderroom.gr και θα τακτοποιήσουμε τα πάντα!

Σε αυτή την περίπτωση θα επιστρέψουμε τα χρήματά σας εντός 15 ημερών στην πιστωτική σας κάρτα ή στον τραπεζικό λογαριασμό της επιλογής σας σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με αντικαταβολή.

Τα έξοδα αποστολής σε αυτήν την περίπτωση για την επιστροφή των κατεστραμμένων προϊόντων καλύπτονται από εμάς.

 

Gift Wrap

Υπάρχει δυνατότητα συσκευασίας δώρου?

Φυσικά! Μπορείτε να επιλέξετε την επιλογή Gift Wrap στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας και εμείς θα τυλίξουμε το δώρο σας με πολύ αγάπη!